Την είδηση ότι ιερέας της Ναυπάκτου νοσηλεύεται με συμπτώματα κορονοϊου διαψεύδει με ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου της Μητρόπολης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου, αναφέροντας αναλυτικά τα εξής:
«Ἐπειδή τό Σάββατο 22 Αὐγούστου 2020, ἀναρτήθηκε σέ ἱστοσελίδα εἴδηση πού ἔκανε λόγο γιά Ἱερέα ἀπό τήν Ναύπακτο πού νοσηλεύεται στό Πανεπιστημιακό Νοσοκομεῖο τοῦ Ρίου μέ συμπτώματα covid-19, καί ἐπειδή ἡ Ἱερά Μητρόπολή μας Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου ἔγινε δέκτης πολλῶν ἐρωτημάτων καί ἔκφρασης ἀνησυχιῶν, κάνουμε γνωστόν ὅτι τό περιστατικό αὐτό δέν ἀφορᾶ Ἱερέα τῆς Μητροπόλεώς μας καί κανείς Ἱερέας τῆς Μητροπόλεώς μας δέν νοσηλεύεται μέ συμπτώματα covid-19».















