Η Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Αιτωλοακαρνανίας Μαρία Σαλμά και ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Έργων Αθανάσιος Μαυρομμάτης παραβρέθηκαν σήμερα Τρίτη 7 Ιουλίου 2020, στη Θεία Λειτουργία που πραγματοποιήθηκε στον εορτάζοντα Ιερό Ναό της Αγίας Κυριακής στη Λεπτοκαρυά Ναυπακτίας.
Μετά τη Θεία Λειτουργία που τελέστηκε χοροστατούντος του Μητροπολίτη Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεου, οι Αντιπεριφερειάρχες είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τον Δήμαρχο Ναυπάκτου Β. Γκίζα, καθώς και με τις υπόλοιπες Αρχές του τόπου για τα θέματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία.
Στην ανακοίνωση της Μητρόπολης Ναυπάκτου αναφέρονται τα εξής:
Τήν Τρίτη 7 Ἰουλίου πανηγύρισε ὁ Ἱερός Ναός τῆς Ἁγίας Κυριακῆς στήν Ὀρεινή Ναυπακτία. Ὁ Ἱερός Ναός, πού εἶναι οὐσιαστικά Ἐξωκκλήσι μέσα στό θαυμάσιο ἐλατόδασος, θεωρεῖται «Ἐνοριακός Ναός» τοῦ τότε Δήμου Πυλήνης, ἀφοῦ εἶναι κτισμένος στό μέρος πού κάποτε ὑπῆρχε τό χωριό Λεπτοκαρυά, πού χάθηκε λόγῳ κατολίσθησης.
Τελέσθηκε Ἀρχιερατική θεία Λειτουργία ἀπό τόν Σεβ. Μητροπολίτη κ. Ἱερόθεο, πλαισιώμενο ἀπό Ἱερεῖς καί Διακόνους τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως, ἐνῶ ἐκκλησιάσθηκε πλῆθος κόσμου πού εὐλαβοῦνται τήν ἁγία Κυριακή καί τόν συγκεκριμένο Ἱερό Ναό της, μέ ἐπικεφαλῆς τόν Βουλευτή κ. Δημήτριο Κωνσταντόπουλο, τόν Δήμαρχο Ναυπακτίας κ. Βασίλειο Γκίζα, τούς Ἀντιπεριφερειάρχες Αἰτωλοακαρνανίας κ. Μαρία Σαλμᾶ καί Ὑποδομῶν καί Ἔργων κ. Ἀθανάσιο Μαυρομμάτη, τούς Ἀντιδημάρχους κ. Θωμᾶ Κοτρωνιᾶ καί κ. Ζαχαρία Χοχτούλα, τόν Δημ. Σύμβουλο κ. Ἰωάννη Μπουλέ, τόν Πρόεδρο τοῦ Συλλόγου κ. Ἀνδρέα Εὐθυμιόπουλο, πού φροντίζει γιά τίς διάφορες ἀνάγκες τῶν ἐγκαταστάσεων κλπ.
Ὁ Σεβασμιώτατος στόν λόγο του ἀναφέρθηκε καί στήν ἁγία Κυριακή, καί ὅτι τελικά ἡ Ἐκκλησία εἶναι ἐργαστήρι ἁγιότητος, γι’ αὐτό μέχρι σήμερα κατατάσσονται πολλοί Ἅγιοι, ὅπως ὁ ἅγιος Καλλίνικος Ἐδέσσης. Ὁ ἅγιος Καλλίνικος στά φοιτητικά του χρόνια παραθέριζε σέ συγγενικό του σπίτι σέ οἰκισμό κοντά στό Ἐλευθέριανη καί διάβαζε τά μαθήματά του καί προσευχόταν μέσα στό ἐλατόδασος τῆς Ὀρεινῆς Ναυπακτίας.

















