spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Επίσκεψη Αντιπεριφερειάρχη Αιτωλοακαρνανίας στο δήμαρχο Ακτίου – Βόνιτσας

spot_img
spot_imgspot_img

Η Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Αιτωλοακαρνανίας Μαρία Σαλμά συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Ακτίου – Βόνιτσας Γιώργο Αποστολάκη.

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο, στη Βόνιτσα συζητήθηκαν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος σχετικά με την επίλυση προβλημάτων και τις δράσεις για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.

 

 

spot_imgspot_img