Ήταν δεδομένο πως κάποια στιγμή θα χτυπούσε και την πόρτα της Ναυπάκτου, όπως και εν τέλει έγινε. Για τον ιό του κορονοϊού ο λόγος, ο οποίος πλέον και τυπικά έχει «μπει» στην πόλη, με τον ΕΟΔΥ φυσικά στα επίσημα αποτελέσματά του να τον χρεώνει σε επίπεδο νομού. Η είδηση «έσκασε» τη Δευτέρα όταν και επισήμως εκδόθηκαν τα αποτελέσματα ενός τεστ στο οποίο υποβλήθηκε για τον ιό άνδρας που υπηρετεί στην αστυνομία της πόλης.
Το ότι βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό, όπως είναι λογικό, άμεσα κινητοποίησε τους αρμοδίους, οι οποίο ξετυλίγοντας το κουβάρι πήραν μία σειρά από αποφάσεις που αφορούν στην υπηρεσία του, βάσει και των επαφών που είχε ο ίδιος με συναδέλφους του τις προηγούμενες ημέρες. Ο εν λόγω, βάσει του πρωτοκόλλου που ακολουθείται, τέθηκε σε καραντίνα κατ’ οίκον για επτά ημέρες, ενώ με το τέλος αυτών ή θα υποβληθεί εκ νέου σε τεστ, ή θα παραμείνει για κάποιες ημέρες ακόμα στο σπίτι του πέραν της εβδομάδας και θα επανέλθει στη συνέχεια στην περίπτωση που δεν παρουσιάζει κάποιο από τα συμπτώματα.
Επίσης, και σε ότι έχει να κάνει με εκείνους που υπηρεσιακά ήρθαν σε επαφή μαζί του το προηγούμενο διάστημα, στο πλαίσιο εκτέλεσης της εργασίας, αυτοί τέθηκαν επίσης σε καραντίνα, 17 συνολικά τον αριθμό προληπτική αυτή τη φορά, για μία εβδομάδα, ενώ με το τέλος αυτής αναμένεται όλοι τους να υποβληθούν σε τεστ προκειμένου να διαπιστωθεί εάν έχουν νοσήσει ή όχι. Βέβαια, θα πρέπει επ’ αυτών να σημειωθεί πως κάποιοι ήδη υποβλήθηκαν ή θα υποβληθούν αυτοβούλως νωρίτερα στην εξέταση, έως τώρα όμως δεν είχε εκδοθεί κάποιο από τα αποτελέσματά τους.
Όπως μας μετέφερε πριν από λίγο σε επικοινωνία που είχαμε ο Χρήστος Τέγας, Πρόεδρος Αστυνομικών Υπαλλήλων Αιτωλίας, την Παρασκευή το πρωί, και μετά από ενέργειες του Σωματείου και επαφή του με τον κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στο νομό, στην πόλη της Ναυπάκτου θα υποβληθούν σε εξέταση όλοι οι αστυνομικοί που έχουν τεθεί σε καραντίνα, καθώς και κάθε άλλος συνάδελφός τους που το επιθυμεί.
Σε επίπεδο νομού, τέλος, να θυμίσουμε πως η είδηση της εβδομάδας είναι το επιβεβαιωμένο κρούσμα που εντοπίστηκε σε υπάλληλο της Περιφέρειας στο Μεσολόγγι, γεγονός που οδήγησε στο κλείσιμο του Διοικητηρίου τη Δευτέρα και τη δρομολόγηση όλων των διαδικασιών από εκεί και στο εξής, τόσο για την απολύμανση του χώρου, όσο και για την υποβολή του συνόλου των εργαζομένων σε διαγνωστική εξέταση ανίχνευσης κορονοϊού.
















