spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Παρέμβαση του Α. Κοτσανά για τη διαχείριση των αδρανών της Βαριάς

spot_img
spot_imgspot_img

Παρέμβαση για τον τρόπο διαχείρισης των αδρανών υλικών που προκύπτουν από τα νερά της Βαριάς, από την πλευρά του δήμου Ναυπακτίας, έκανε μέσω της σελίδας τους στο fb ο πρώην αντιδήμαρχος Ανδρέας Κοτσανάς. Όπως αναφέρει, συνοδεύοντας μάλιστα με βίντεο την τοποθέτησή του στο χώρο που βρίσκονται τα αδρανή, “Βάφτισαν για λόγους που οι ίδιοι μόνο γνωρίζουν τα πανάκριβα και αρίστης ποιότητας αδρανή υλικά της “Βαριάς” ως απορριπτέα “μπάζα” για να τα “δωρίσουν”.

“Στο ίδιο “έργο” θεατές…….με τους ίδιους πρωταγωνιστές!!!”, συνεχίζει ο Α. Κοτσανάς, προσθέτοντας:
“Μετά τα ξύλα από το χώρο του κάστρου και τα αδρανή υλικά από το χείμαρρο “Βαρειά” στο χώρο της ανακύκλωσης ως απορριπτέα και άχρηστα υλικά από τον ίδιο εργολάβο”.

Δείτε το βίντεο που ακολουθεί: 

https://www.facebook.com/100028228489211/videos/565335887750689/

spot_imgspot_img