spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Το μήνυμα του Βασίλη Γκίζα για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

spot_img
spot_imgspot_img

“Καθώς ξεκινά η νέα σχολική χρονιά, ας θυμόμαστε πως η γνώση είναι το θεμέλιο που μας επιτρέπει να προχωράμε και να χτίζουμε το μέλλον”, σημειώνει ο δήμαρχος Ναυπακτίας Βασίλης Γκίζας, στο μήνυμά του για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Και συνεχίζει: “Κάθε σχολείο είναι χώρος ανακάλυψης, δημιουργίας και ανάπτυξης ιδεών. Εκεί καλλιεργούνται οι δεξιότητες και οι αξίες που δίνουν δύναμη στην κοινωνία μας.

Εύχομαι η φετινή χρονιά να φέρει έμπνευση και χαρά σε όσους συμμετέχουν σε αυτή τη διαδρομή της μάθησης.

Καλή σχολική χρονιά στους μαθητές μας, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς”!

spot_imgspot_img