“Καθώς ξεκινά η νέα σχολική χρονιά, ας θυμόμαστε πως η γνώση είναι το θεμέλιο που μας επιτρέπει να προχωράμε και να χτίζουμε το μέλλον”, σημειώνει ο δήμαρχος Ναυπακτίας Βασίλης Γκίζας, στο μήνυμά του για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Και συνεχίζει: “Κάθε σχολείο είναι χώρος ανακάλυψης, δημιουργίας και ανάπτυξης ιδεών. Εκεί καλλιεργούνται οι δεξιότητες και οι αξίες που δίνουν δύναμη στην κοινωνία μας.
Εύχομαι η φετινή χρονιά να φέρει έμπνευση και χαρά σε όσους συμμετέχουν σε αυτή τη διαδρομή της μάθησης.
Καλή σχολική χρονιά στους μαθητές μας, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς”!















