13.2 C
Nafpaktos
Monday, December 6, 2021
spot_img
spot_img

«Εκπαιδευτικά Κέντρα Κυττέα»: Χρυσό Βραβείο Αριστείας στα «ELT Excellence Awards του 2021»

Με Χρυσό Βραβείο Αριστείας στην ξενόγλωσση εκπαίδευση τιμήθηκαν τα «Εκπαιδευτικά Κέντρα Κυττέα» στα «ELT Excellence Awards του 2021», ξεχωρίζοντας για την ποιότητα των εκπαιδευτικών τους προγραμμάτων.

Τα ELT Excellence Awards, που διοργανώνονται για δεύτερη χρονιά στην Ελλάδα από το καταξιωμένο περιοδικό ξενόγλωσσης εκπαίδευσης ELT NEWS, είναι βραβεία που στόχο έχουν την αναγνώριση και επιβράβευση της αριστείας στη διδασκαλία και την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας, σε δημόσια σχολεία, σε ιδιωτικά σχολεία, καθώς και σε κέντρα ξένων γλωσσών στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Η διεθνής κριτική επιτροπή των βραβείων, που αποτελούνταν από συγγραφείς και πανεπιστημιακούς της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, απένειμε το Χρυσό Βραβείο Αριστείας στα Εκπαιδευτικά Κέντρα Κυττέα για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα STOP BULLYING, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στη Ναύπακτο από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης και των Κέντρων Ξένων Γλωσσών.

Στο πλαίσιο του προγράμματος STOP BULLYING οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να διερευνήσουν τις διάφορες μορφές εκφοβισμού, να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και να εκφράσουν τις ιδέες και τα συναισθήματά τους μέσα από την ποίηση, τη ζωγραφική, τα παιχνίδια ρόλων, το θέατρο, το χορό και το τραγούδι, χρησιμοποιώντας την ξένη γλώσσα. Στόχοι του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών, η ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης και η εκμάθηση της ξένης γλώσσας μέσω της συνεργασίας και της βιωματικής μάθησης.

Η απονομή του Χρυσού Βραβείου Αριστείας έγινε από τον καθηγητή του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Νίκο Σηφάκη, ο οποίος συνεχάρη τα Εκπαιδευτικά Κέντρα Κυττέα για την εξαιρετική δουλειά εκπαιδευτικών και παιδιών. Η Χαρά Παπαδοκωστάκη, διευθύντρια σπουδών των Εκπαιδευτικών Κέντρων Κυττέα, ευχαρίστησε θερμά την κριτική επιτροπή των ELT Excellence Awards για την αναγνώριση και τόνισε τη σημασία της βιωματικής μάθησης. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι «μαθαίνουμε καλύτερα όταν χρησιμοποιούμε την ξένη γλώσσα για να παίξουμε, να τραγουδήσουμε, να επικοινωνήσουμε, να ερευνήσουμε θέματα που μας ενδιαφέρουν και να εκφραστούμε μέσα από αυτή» και πρόσθεσε ότι «ως εκπαιδευτικοί έχουμε χρέος να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές για κοινωνικά ζητήματα και να τους βοηθήσουμε να εξελιχθούν σε ενεργούς και υπεύθυνους πολίτες του κόσμου».

Newspaper WordPress Theme
Newspaper WordPress Theme
Newspaper WordPress Theme
Newspaper WordPress Theme
Newspaper WordPress Theme
Newspaper WordPress Theme
Newspaper WordPress Theme

Περισσότερα

Newspaper WordPress Theme