spot_img
{rtf1ansiansicpg1252cocoartf2513 cocoatextscaling0cocoaplatform0{fonttblf0fswissfcharset0 Helvetica;} {colortbl;red255green255blue255;} {*expandedcolortbl;;} paperw11900paperh16840margl1440margr1440vieww10800viewh8400viewkind0 pardtx566tx1133tx1700tx2267tx2834tx3401tx3968tx4535tx5102tx5669tx6236tx6803pardirnaturalpartightenfactor0 f0fs24 cf0 }
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Υπεγράφη η Σύμβαση για την ενεργειακή αναβάθμιση του Αστυνομικού Τμήματος στο Λιδωρίκι

spot_img
spot_imgspot_img

Υπογράφηκε από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη η Σύμβαση για την ενεργειακή αναβάθμιση του κτηρίου που στεγάζει το ΑΤ Δωρίδας στο Λιδωρίκι, ποσού 169.813 ευρώ.

Ο ανάδοχος με βάση τους όρους της Σύμβασης οφείλει να παραδώσει το έργο σε 240 ημέρες από σήμερα.

Στο σχετικό του μήνυμα, ο υφυπουργός Δικαιοσύνης και βουλευτής Φωκίδας Γιάννης Μπούγας, σημειώνει: 

“Μετά το ΑΤ Γραβιάς όπου στο κτήριο του καταργηθέντος Ειρηνοδικείου Δωριέων, το οποίο επισκευάστηκε και ανακαινίστηκε λειτουργεί υπό πολύ καλές συνθήκες το ΑΤ Γραβιάς και το νέο κτήριο του ΑΤ Ευπαλίου, το οποίο εγκαινίασε πρόσφατα ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ.Μιχ. Χρυσοχοΐδης, παρεμβαίνουμε στο κτήριο του ΑΤ Λιδωρικίου για να εξασφαλίσουμε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες στέγασης της Υπηρεσίας”.

spot_imgspot_img