spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ακόμα πιο κοντά στην επαναλειτουργία της γραμμής Αίγιο-Άγιος Νικόλαος

spot_img
spot_imgspot_img

Η καθέλκυση του ferry boat «Παναγία Τρυπητή» και η άφιξή του στο παλιό λιμάνι Αιγίου το απόγευμα του Σαββάτου, αποτελεί το κυρίαρχο θέμα συζήτησης στην ευρύτερη περιοχή και βέβαια τα σχόλια μόνο θετικά είναι για την εξέλιξη, που φέρνει πιο κοντά την επανέναρξη των δρομολογίων της πορθμειακής γραμμής Αίγιο-Άγιος Νικόλαος-Τριζόνια, η οποία είναι προς ένταξη στις άγονες γραμμές και η τελική απόφαση αναμένεται σε λίγες μέρες.

Αυτά αναφέρει σε δημοσίευμά του το filodimos.gr, σημειώνοντας πως το καράβι βρισκόταν το τελευταίο διάστημα στις εγκαταστάσεις της εταιρείας «Καπογιαννάτος» με έδρα τη Δραπετσώνα, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των επισκευών και κατασκευών πλοίων και σκαφών. Και κατέληγε: «Το πρωί του Σαββάτου, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών επισκευής, αναρτήθηκε στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook βίντεο με την καθέλκυση και γύρω στις 6 το απόγευμα το πλοίο έφτασε στα ανοιχτά του Αιγίου και ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι. Οι δε ευχές που εκφράστηκαν μέσω διαδικτύου είναι πολλές και θερμές»!

πηγή: filodimos.gr 

spot_imgspot_img