Στα της κατάστασης του αστυνομικού τμήματος Ναυπάκτου, εκεί όπου εντοπίστηκε στις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας ένα κρούσμα κορονοϊού, με συνέπεια να βγουν σε προληπτική καραντίνα 17 συνολικά αστυνομικοί που ήρθαν σε επαφή μαζί του, την περασμένη Παρασκευή, κλιμάκιο του ΕΟΔΥ ήρθε στην πόλη διενεργώντας τεστ τόσο σε αυτούς, όσο και σε όποιον άλλο από το σώμα το επιθυμούσε. Τα αποτελέσματα αυτών βγήκαν τη Δευτέρα, με έναν ακόμα άνδρα να είναι θετικός, ανεβάζοντας τον αριθμό των κρουσμάτων στους δύο.
Σε συνέχεια αυτού, όπως μας δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αιτωλίας, Χρήστος Τέγας, κλιμάκιο του ΕΟΔΥ θα είναι και πάλι στη Ναύπακτο την ερχόμενη Παρασκευή, προκειμένου να διενεργήσει εκ νέου τεστ σε εργαζόμενους στο σώμα. Εδώ, βέβαια, θα πρέπει να παρατηρήσουμε πως ήδη από σήμερα κάποιοι από τους 17 της προληπτικής καραντίνας επέστρεψαν στην υπηρεσία τους, καθώς βγήκαν αρνητικοί στο τεστ της προηγούμενης Παρασκευής, χωρίς παράλληλα να παρουσιάσουν στη διάρκεια των ημερών κάποιο από τα ύποπτα συμπτώματα. Υπό αυτό το πρίσμα, αναμένεται και οι υπόλοιποι σταδιακά να πιάσουν και πάλι τα πόστα τους.














