spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Προβλήματα στην υδροδότηση και του Αντιρρίου καταγγέλλει ο Ανδρέας Κοτσανάς

spot_img
spot_imgspot_img

Σε απόγνωση οι κάτοικοι του Αντιρρίου, όπως αναφέρει ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Ανδρέας Κοτσανάς, σε βίντεο που ανάρτηση στην προσωπική του σελίδα στο fb.

“Ενώ δαπάνησαν 32.470€ για μόλις 450μ. δίκτυο ύδρευσης πέριξ του γηπέδου Αντιρρίου τώρα η κ.Σμπούκη “σφυρίζει αδιάφορα” στις απεγνωσμένες εκκλήσεις των συνδημοτών μας για μη επάρκεια νερού σε 20 παρακείμενες κατοικίες!!!”, αναφέρει.

Δείτε το βίντεο:

spot_imgspot_img