Με τον τίτλο «Αρνητική γνωμοδότηση του ΣΥΠΟΘΑ για το 3ο δημοτικο σχολείο Ναυπάκτου» ο Α. Κοτσανάς κάνει γνωστή μια δυσάρεστη είδηση για την πόλη. Πρόκειται για το οικόπεδο που εχει αγοραστεί για την κατασκευή του νέου κτιρίου, και σίγουρα αναμένεται με ενδιαφέρον η θέση του δημου για την εξέλιξη, καθώς ο πρώην αντιδήμαρχος δεν παραλείπει να αφήσει αιχμές για το χειρισμό του θέματος. Αναλυτικά αναφέρει:
«ΟΧΙ του ΣΥΠΟΘΑ Αιτωλοακαρνανίας στην πρόταση Τοπικού Ρυμοτομικού που αποτελεί προϋπόθεση για την κατασκευή του 3ου Δημοτικού Σχολείου στην θέση “Πούντος” σε ιδιόκτητο οικόπεδο του Δήμου.
Γεννά ερωτηματικά η αρνητικότατη στάση των μελών του Συμβουλίου κατά την συζήτηση του θέματος παρά την θετική εισήγηση που υπήρχε από την αρμόδια Υπηρεσία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης .
Όπως επίσης γεννά ερωτηματικά η απουσία του Δήμου Ναυπακτίας από την συγκεκριμένη συνεδρίαση τόσο θεσμικά όσο και υπηρεσιακά.
Το τελευταίο βέβαια δεν προκαλεί εντύπωση καθώς η παρούσα Δημοτική Αρχή του κ. Γκίζα και των υπολοίπων της συνδιοίκησης από την αρχή της θητείας τους παρουσίαζαν αρνητική στάση και δεν πίστευαν στην κατασκευή του 3ου Δημοτικού Σχολείου στη συγκεκριμένη θέση που είχε αγοραστεί το οικόπεδο.
Το θέμα θα το φέρουμε στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο προς συζήτηση και θα προσπαθήσουμε να αναστρέψουμε την κατάσταση πριν δημιουργηθούν τετελεσμένα και χαθεί άλλη μια μεγάλη ευκαιρία για τη ανέργεση του 3ου Δημοτικού σχολείου Ναυπάκτου.
ΥΓ.Άλλωστε με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις ……..
Στη θέση του δάσκαλου βάλτε τον καθηγητή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ο οποίος είναι και μέντορας του νεόκοπου Δημάρχου».















