spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ενωτική Πρωτοβουλία: “Σχεδιασμός, προτεραιότητες, οργάνωση αναζητούνται ακόμα στο Δήμο Ναυπακτίας”

spot_img
spot_imgspot_img

Στο Δημοτικό Συμβούλιο Λογοδοσίας της περασμένης Τετάρτης η Δημοτική μας παράταξη έφερε προς συζήτηση 3 θέματα που απασχολούν έντονα τους Δημότες.

  1. Το ζήτημα της κακής κατάστασης του δημοτικού και επαρχιακού οδικού δικτύου, επισημαίνοντας ότι οι φθορές, οι λακκούβες και οι καθιζήσεις δημιουργούν σοβαρούς κινδύνους για οδηγούς και πεζούς. Σε πρόσφατο περιστατικό επήλθε τραυματισμός ανηλίκου που κινούνταν με ηλεκτρικό πατίνι και έπεσε σε λακκούβα. Τονίσαμε την ευθύνη του Δήμου για την ασφάλεια στο οδικό δίκτυο και την άρση επικινδυνότητας σε περιοχές όπως ο παραλιακός δρόμος της Παλαιοπαναγιάς, όπου υπάρχει εκτεταμένη καθίζηση του οδοστρώματος που απαιτεί άμεση αντιμετώπιση. Σημειώσαμε την δυσκολία εξεύρεσης πόρων μεν, αλλά και την ανάγκη μετά από 7 χρόνια διοίκησης Γκίζα να υπάρξει επιτέλους μια ιεράρχηση αναγκών, καλύτερη και πιο διαφανής ιεράρχηση προτεραιοτήτων και διεκδίκηση πόρων για τις πραγματικές ανάγκες μας. Χαρακτηριστικά τα 2,8 εκ. από το πρόγραμμα για την οδική ασφάλεια που δόθηκαν για «έξυπνες διαβάσεις», θα μπορούσαν αν ο Δήμος είχε έτοιμες μελέτες να διοχετευτούν σε περιοχές και σημεία που η Ναυπακτία έχει ανάγκη.
  2. Το θέμα της αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης με αμιαντοσωλήνες στο τμήμα από την πλατεία Φαρμάκη έως την περιοχή της Πλαζ, ζητώντας ενημέρωση για τον σχεδιασμό και τις προοπτικές υλοποίησης του έργου. Το συγκεκριμένο τμήμα δικτύου ύδρευσης έχει 2 προβλήματα, τους σωλήνες αμιάντου που είναι καρκινογόνο υλικό και έχει απαγορευτεί η χρήση του και την παλαιότητά του καθώς πλησιάζουμε τα 50 χρόνια ζωής του. Οι βλάβες είναι όλο και πιο συχνές και σε κάθε βλάβη τα «τρίμματα» από την οξυγόνωση του σωλήνα που προκαλεί η διακοπή της ροής του νερού αλλά και αυτά από το κόψιμο που απαιτεί η επισκευή, οδηγούνται στις βρύσες των Ναυπάκτιων ακόμα και αυτών στην περιοχή μετά την πλαζ που έχουν νέο δίκτυο, αφού είναι μετά από αυτό των αμιαντοσωλήνων που προηγούνται. Μετά από 7 χρόνια δημοτικής αρχής Γκίζα και την ακύρωση του έργου ανάπλασης στον δρόμο από πλατεία Φαρμάκη μέχρι Πλαζ που περιλάμβανε και την αντικατάσταση των δικτύων ακόμα περιμένουμε να μετουσιωθεί σε πράξη η δήλωση πριν από αρκετά χρόνια του Δημάρχου ότι αποτελεί προτεραιότητα η αντικατάσταση. Αν δεν αποτελούσε δηλαδή πόσα χρόνια θα περιμέναμε; Είναι θέμα δημόσιας υγείας. Πολλές κουβέντες, δέσμευση καμία…
  3. Το ζήτημα της πρόσβασης προς τις επιχειρήσεις της περιοχής Ξηροπηγάδου και της διέλευσης βαρέων οχημάτων μέσα από τον οικισμό της τοπικής κοινότητας. Μεταφέραμε τη δυσαρέσκεια των κατοίκων για τη συνεχή διέλευση βαρέων φορτηγών από έναν στενό δρόμο χωρίς πεζοδρόμια, επαρκή φωτισμό και σήμανση καθώς στην περιοχή δραστηριοποιούνται περίπου δέκα επιχειρήσεις που εξυπηρετούνται από το συγκεκριμένο δίκτυο, γεγονός που δημιουργεί μια δύσκολη ισορροπία ανάμεσα στην ανάγκη οδικής ασφάλειας των κατοίκων και στην εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων. Υπενθυμίσαμε τη συνάντηση μελών της ευρύτερης αντιπολίτευσης με κατοίκους και επαγγελματίες που πραγματοποιήθηκε πριν από δύο περίπου μήνες στην περιοχή, όπου συζητήθηκαν δύο βασικές προτάσεις: η δημιουργία μιας νέας σύνδεσης μέσω γέφυρας στον ποταμό Μόρνο, που θα ενώνει τις δύο όχθες και θα εξυπηρετεί τους Δήμους Ναυπακτίας και Δωρίδας, καθώς και η διάνοιξη παράλληλου δρόμου κατά μήκος του ποταμού, ώστε τα βαρέα οχήματα να αποφεύγουν τη διέλευση μέσα από τον οικισμό. Δυστυχώς διαπιστώσαμε ότι η Δημοτική Αρχή όχι απλώς δεν έχει κάποιο σχέδιο για την αντιμετώπιση του προβλήματος αλλά φαίνεται να μην την απασχολεί καν το θέμα αφού Δήμαρχος και αντιδήμαρχος δεν διατύπωσαν κανένα σχεδιασμό, παρά μόνο υπήρξαν «ιδέες» Δημοτικών συμβούλων εκείνη τη στιγμή που θέσαμε το θέμα.

Σχεδιασμός, προτεραιότητες, οργάνωση. εξακολουθούν μετά από 7 χρόνια να είναι άγνωστες λέξεις για τη Δημοτική Αρχή Γκίζα.

spot_imgspot_img