spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Εξήντα νέοι σπουδαστές φέτος στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ναυπάκτου

spot_img
spot_imgspot_img

60 νέους σπουδαστές υποδέχθηκε φέτος το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ναυπάκτου, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των φοιτούντων σε 91.

“Με τον Αντιδήμαρχο Ντίνος Τσουκαλάς παρευρεθήκαμε στην εκδήλωση υποδοχής και ευχηθήκαμε σε όλους καλή δύναμη και μια δημιουργική χρονιά”, αναφέρει στο μήνυμά του ο δήμαρχος Ναυπακτίας Βασίλης Γκίζας, συνεχίζοντας: “Το Σχολείο, που ξεκίνησε τη λειτουργία του μόλις πέρυσι, έχει ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη της τοπικής κοινωνίας.

Η Διευθύντρια κ.Ισμήνη Καβαλλάρη και το εκπαιδευτικό προσωπικό εργάζονται με συνέπεια και αφοσίωση, προσφέροντας σε ενήλικες τη δυνατότητα για ένα νέο ξεκίνημα στην εκπαίδευση και τη ζωή τους”.

spot_imgspot_img